Klachtenregeling voor medewerkers van een school, kinderopvang of andere betrokkene
Klik hieronder op het kopje dat voor u van toepassing is.
Ik ben medewerker van een peuterspeelzaal of kinderopvang waar een Auris medewerker ambulante ondersteuning biedt
Bent u ontevreden of heeft u een klacht? Dit zijn uw mogelijkheden:
- Neem contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Auris
- Schrijf een klacht aan het bestuur van Auris
- Vraag iemand om te bemiddelen bij een gesprek tussen u en de Auris medewerker of leidinggevende
- Klachtenregeling zorg zie hier
Ik ben medewerker van een school waar Auris ambulante dienstverlening geeft
Bent u ontevreden of heeft u een klacht?
- Neem contact op met de klachtenfunctionaris van Auris
- Vraag iemand om te bemiddelen bij een gesprek tussen u en de Auris medewerker of leidinggevende
- Schrijf een klacht aan het bestuur van Auris
- Dien een klacht in bij de Landelijke Klachtencommissie (LKC)
- Schakel een onderwijsconsulent in om u te ondersteunen
- Doe een melding bij de onderwijsinspectie
Bent u het niet eens met het besluit van de CvO (Commissie van Onderzoek).
Dit kunt u doen als het gesprek met de ouders en de ambulant dienstverlener hierover onvoldoende resultaat oplevert.
- Dien een bezwaar in bij de CvO
- Vraag om een second opinion
- Schakel een onderwijsconsulent in om u te ondersteunen
- Dien een geschil in bij de Geschillencommissie Passend Onderwijs
- Klachtenregeling onderwijs zie hier
Ik ben een andere betrokkene die ontevreden is of een klacht over Auris heeft
U bent ontevreden of u heeft een klacht over Auris Zorg (AC, behandelgroepen, ambulante behandeling of gebarencursussen)
- Neem contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Auris
- Schrijf een klacht aan het bestuur van Auris
- Vraag iemand om te bemiddelen bij een gesprek tussen u en de Auris medewerker of leidinggevende