• Bent u niet tevreden? Of heeft u een klacht?

Bent u niet tevreden? Of heeft u een klacht?

We vinden het belangrijk om dat te weten. We kunnen u ondersteunen om uw ontevredenheid of klacht te bespreken. Kies hieronder wat voor u van toepassing is.

Lees voor
Ik ben een ouder of verzorger

Ik ben een ouder of verzorger

  • van een leerling van een Auris school;
  • van een leerling die Ambulante dienstverlening van Auris ontvangt;
  • van een cliënt van het Audiologisch Centrum (AC) van Auris;
  • van een kind op een Auris peuterbehandelgroep of bij de naschoolse behandeling;
  • van een kind aan wie Auris ambulante behandeling in gezinnen biedt;
  • een kind of jongere die een gebarencursus (NGT of NmG) volgt.

En bent u niet tevreden, of wilt u weten hoe u een klacht in kunt dienen? Lees dan verder.

Lees verder
Ik ben een cliënt

Ik ben een cliënt

  • van het Audiologisch Centrum (AC) van Auris;
  • die een gebarencursus (NGT of NmG) volgt.

En bent u niet tevreden, of wilt u weten hoe u een klacht in kunt dienen? Lees dan verder.

 

Lees verder
Ik ben een medewerker van een school, peuterspeelzaal, kinderopvang of andere betrokkene

Ik ben een medewerker van een school, peuterspeelzaal, kinderopvang of andere betrokkene

  • Ik ben medewerker van een peuterspeelzaal of kinderopvang waar een Auris medewerker ambulante ondersteuning biedt
  • Ik ben medewerker van een school, waar Auris ambulante dienstverlening geeft
  • Ik ben een andere betrokkene die ontevreden is of een klacht over Auris heeft

En bent u niet tevreden, of wilt u weten hoe u een klacht in kunt dienen? Lees dan verder.

Lees verder