Bent u niet tevreden? Of heeft u een klacht?
We vinden het belangrijk om dat te weten. We kunnen u ondersteunen om uw ontevredenheid of klacht te bespreken. Kies hieronder wat voor u van toepassing is.
Ik ben een ouder of verzorger
- van een leerling van een Auris school;
- van een leerling die Ambulante dienstverlening van Auris ontvangt;
- van een cliënt van het Audiologisch Centrum (AC) van Auris;
- van een kind op een Auris peuterbehandelgroep of bij de naschoolse behandeling;
- van een kind aan wie Auris ambulante behandeling in gezinnen biedt;
- een kind of jongere die een gebarencursus (NGT of NmG) volgt.
En bent u niet tevreden, of wilt u weten hoe u een klacht in kunt dienen? Lees dan verder.
Ik ben een cliënt
- van het Audiologisch Centrum (AC) van Auris;
- die een gebarencursus (NGT of NmG) volgt.
En bent u niet tevreden, of wilt u weten hoe u een klacht in kunt dienen? Lees dan verder.
Ik ben een medewerker van een school, peuterspeelzaal, kinderopvang of andere betrokkene
- Ik ben medewerker van een peuterspeelzaal of kinderopvang waar een Auris medewerker ambulante ondersteuning biedt
- Ik ben medewerker van een school, waar Auris ambulante dienstverlening geeft
- Ik ben een andere betrokkene die ontevreden is of een klacht over Auris heeft
En bent u niet tevreden, of wilt u weten hoe u een klacht in kunt dienen? Lees dan verder.