Indienen van een klacht bij het bestuur van Auris

Lees voor

Een klacht schrijft u in een brief of een e-mail naar het bestuur van Auris. De interne vertrouwenspersoon van de school of dienst of de klachtenfunctionaris kan u helpen bij het indienen van een dergelijke (formele) klacht. Het bestuur gaat dan een onderzoek instellen en geeft aan u een reactie.
Als u het niet eens bent met de mening van het bestuur, dan kunt u een klacht of geschil indienen bij de Landelijke Klachtencommissie (LKC). De klachtenfunctionaris kan u helpen bij het opschrijven van uw mening.

Zie verder: Eisen aan een klacht

Het gesprek met de klachtenfunctionaris is gratis. Ook de hulp die zij biedt is gratis. Zij is onafhankelijk en onpartijdig.
T 06-55001127
M klachten@auris.nl

Adressen:
Raad van Bestuur Koninklijke Auris Groep
Postbus 3192
3003 AD Rotterdam
E bestuurssecretariaat@auris.nl  of klachten@auris.nl 
T 010-8889600 kies 3