Auris heeft een nieuwe huisstijl

Auris laat zich steeds meer zien als expertiseorganisatie die haar missie waarmaakt; ervoor zorgt dat haar cliënten en leerlingen zich optimaal ontwikkelen, zodat ze effectief mee kunnen doen aan de samenleving.

Lees voor

Uitgangspunten huisstijl

Bij het vormgeven van de nieuwe huisstijl was dit het uitgangspunt. Bij het zoeken naar een beeldmerk was het voor ons belangrijk dat het beeld past bij de cultuur en het werk van Auris. Het beeldmerk staat voor de veelkleurigheid van Auris en voor ontwikkeling op een solide basis. Auris helpt je tot bloei komen. Dat geldt voor onze cliënten en leerlingen en ook voor onze medewerkers die samen Auris vormen. Dat kan alleen als er een solide basis aanwezig is. De solide basis zie je terug in het woordbeeld en het fundament van het logo: Koninklijke Auris Groep. Deze solide basis wordt gevormd door experts in taal, gehoor en spraak die een goed, vaak wetenschappelijk onderbouwd, aanbod aanbieden.

Stap voor stap vernieuwen

Nu het logo is gepresenteerd, worden verdere huisstijldragers ook stap voor stap aangepast. Hier kun je de eerste uitgave in de nieuwe huisstijl bekijken: onze cursusgids voor het nieuwe schooljaar.

De komende maanden voeren we de vernieuwde huisstijl door. De bedoeling is dat we na de zomervakantie helemaal om zijn. Ook onze website en scholenwebsites worden daarin meegenomen.