• Contact

Contact

Auris heeft verschillende locaties in de provincies Zeeland, Noord-Brabant, Zuid-Holland, Noord-Holland en Utrecht. De adressen en contactgegevens vindt u bij onze locaties. Het bestuur en de ondersteunende diensten zijn gevestigd in Rotterdam. Wilt u direct een vraag stellen of teruggebeld worden? Vul dan het formulier op deze pagina in. Informatie over de Teletolk staat onderaan deze pagina.

Bekijk onze locaties

Koninklijke Auris Groep

  • Ammanplein 2
  • 3031 RT Rotterdam
  • Postbus 3192
  • 3003 AD Rotterdam
Lees voor

Momenteel ervaren we problemen met ons contactformulier. U kunt via deze link een contactformulier invullen.

Vul hieronder uw gegevens in en de vraag die u wilt stellen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie. Voor stageverzoeken en (open) sollicitaties kunt u op onze Werken Bij pagina terecht.

Wilt u een afspraak op ons Audiologisch Centrum afzeggen? Neem dan contact op met het audiologisch centrum waar u een afspraak heeft. De contactgegevens kunt u hier vinden of op de brief die u heeft ontvangen.

 

Vul hieronder uw gegevens in en de vraag die u aan ons wilt stellen. Dan bellen we u zo spoedig mogelijk terug.

Wilt u een afspraak op ons Audiologisch Centrum afzeggen? Neem dan contact op met het audiologisch centrum waar u een afspraak heeft. De contactgegevens kunt u hier vinden of op de brief die u heeft ontvangen.

 

In de periode tussen 2 juni en 16 juli 2022 was er een technische storing, waardoor de formulieren op onze website niet bij ons zijn binnengekomen. Als u in deze periode een formulier via de website heeft ingevuld, willen we u vragen om het formulier nogmaals in te vullen. Onze excuses voor het ongemak. Als u twijfelt of dit voor u van toepassing is, neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie.

Tijdelijk contactformulier

Momenteel ondervinden wij problemen met onderstaande contactformulieren. U kunt via deze link het contactformulier invullen.

Teletolk

Teletolk

Voor ernstig slechthorende of dove mensen is er de mogelijkheid te bellen via Teletolk. Dat kan via de Bel met de Teletolk-knop. Klik op de knop om te bellen. U wordt automatisch verbonden met de dienst KPN Teletolk (gratis). Ons telefoonnummer (010 888 96 00) wordt dan automatisch gekozen. Een medewerker van KPN Teletolk vertaalt het gesprek naar tekst of gebarentaal.

Bel met de Teletolk